Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. 

Klachtenregeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een van onze producten. Wij willen graag helpen en een gepaste oplossing vinden. De klacht kan gemeld worden via info@smartpetproducts.nl 

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd hier contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen bij de klacht.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.